Thursday, September 3, 2009

~1st time Demam~

salam semua....




Ni anakku yg bongsu...Farissa Nurhadifah...
dah nak beransur sihat....
umur 8 bulan baru nak demam
suhu 39 celcius sgt mencemaskn..
sebelum ni x pernah demam...
kena cucuk pun x demam
tah camne leh demam sbb abang gan kakak x de pulak..
selalu kalau dira gan haziq demam, adik kebal je
x berjangkit...
agaknye demam nak leh duduk ke berdiri ke..
sbb dah mula memanjat dah ni....
pas ni makin sukar lah nak berblog...

14 comments:

ai said...

alahaiiii...syiannye dia!

cepat2 sembuh tau cayang.. :)

suhida said...

cepat sembuh tau...

strawberi @ mamadira said...

ai..
mekasih ye...tengah proses sembuh ni..

suhida..
ok..mekasih aunty ida...ngee..panggil lain lak

shi3la said...

ala-ala tomeinyer diyer..ciannyer..cepat sembuh yer..

salam kenal..kiter xchange link ok..

salam ramadhan juger yer.

strawberi @ mamadira said...

shiela...

mekasih singgah blog daku..
salam perkenalan juga ye..
ok je..jom ler bertukar link..

KasiH said...

alahai....panas tuh demam nyaa...dah pi kinik ke?

hope cepat sembuh...amin~~

fazilzura said...

demam nk beso tu

alyyani said...

uit, bulat nye mata anak bongsu ko. sgt comel. 1st time demam? seang nya jaga adik ek. nia kalau da 8 bulan tu, 8 kali demam la kot. naik sebulan je demam. naik 2 bulan siap demam campak lg. dugaan betul..

demam nak merangkak kot tu. cepat sebuh ye sayang...

~chekuna~ said...

ala cianya...
cepat2 sembuh yer..

strawberi @ mamadira said...

ryn..

x pi klinik..
stok ubat demam byk kt umah..
bg yg tu dulu..pas
tu balut kepala gan kain basah bg kurang panas...dah ok sket..

zura..
demam nak besar..demam nak berjalan..
mmm...cepat tul ye anak membesar..
rasa cam baru je pregnant thn lepas

alyyani..
mekasih al..dah nak sihat jugak ni..
farissa ni kebal sket..ni la baru nak demam ..org lain demam pun dia x jangkit sbb minum susu ibu walaupn x cukup sgt.. sebab campur gan susu tepung..
farissa dah merangkak masa 6 bulan..skang tengah belajar duduk gan berdiri..

strawberi @ mamadira said...

chekuna,,

memang cian masa dia demam..
merengek je dan nak melekat gan mama...

miemiey said...

agaknya demam beralih bulan kot...jgn lupa kasi ubat yee nnati sembuh laa...

Ibu Mifzal Arsyad said...

moga cepat sembuh ya...

strawberi @ mamadira said...

miemiey
budak2 beralih bulan demam jugakkan..


ainey
mekasih...dah nak baik ni..