Thursday, September 10, 2009

:: Lagu Raya ::

Salam semua







lirik lagu..klu nak nyanyi sama

Seloka Hari Raya

HA:
Indahnya sungguh di hari raya
Ramainya orang bersuka ria
( 2 X )

Adikku manis cantik bergaya
Bolehkah abang ikut bersama
( 2 X )

UR:
Usahlah abang membuang waktu
Mari menuju ke rumah bonda
( 2 X )

Sanak saudara sedang menunggu
Di hari mulia bertemu mesra
( 2 X )

HA:
Katamu itu abang mengerti
Kusanjung budi puteri ibunda
( 2 X )

Pada yang tua kita hormati
Barulah hidup saling bahagia
( 2 X )

UR:
Miskin dan kaya sama sahaja
Hulurkan tangan berjabat mesra
( 2 X )

HA: & UR:
Saling bermaaf kita bersama
Lupakan saja sengketa lama
( 2 X )


lagi berapa hari lagi nak raya ni..
semakin rancak lagu2 raya ni berkumandang...
tp lagu2 raya yg lama jugak yg best di dengar..
betul kan..??

apa lagu raya feveret korang ye?
ni antara feveret lagu aku..
ada byk lagi yg best2 yg di nyanyikan oleh
Allahyarham P.Ramlee, Saloma , uji rashid gan hail amir..
dan byk lagi lah..

tengah layan lagu raya skarang...
anuar zain masa budak2..cute eh..

4 comments:

KasiH said...

comelnya anuar zain...mood raya sudah mariii...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

wah... best2 dengar lagu raya skang nie.. semnagat sikit.. hehe

u-neey said...

dengar lagu2 raya ni, semangat nak balik kampung semakin bertambah.
tahun ni raya kat mane?

~chekuna~ said...

bila dgr lagu raya..aduh..
teringat kenangan masa kecik2..dulu..he he..