Tuesday, August 25, 2009

$$- B@ju R@yA -$$

Salam Semua....

Ini anak ku yg no 2- Mohd Afif Haziq umur 2 tahun 7 bulan
model yg malu2 kucing bila try baju melayu baru..



Sebut pasal baju raya..budak2 lah yg paling sronok..
tingat masa kecik2 dulu...memang x sabar nak g supermaket nak
beli baju raya..skurang2nye 3 pasang lah..
raya pertama pkai baju kurung...raya kedua baju lain..
raya ketiga baju lain..
Skarang ni...kita pulak yg membeli baju raya kat anak2..
baju kat kita x beli pun x pe.. kperluan utk anak dpt pkai baju raya
di utamakan... macam tu lah perasaan ibu bapa kita masa kita kecik2
dulu agaknye...klu ada rezeki lebih tu.. beli baju raya utk ibubapa kita..



Kalau korang nak tahu..
baju melayu tu aku yg jual..
so.. sapa yg nak beli utk anak teruna korang..
silalah beli kat aku
Sila kunjungi blog aku http://farissabutik.blogspot.com/




Baju melayu ni diperbuat dari kain cotton
jadi x panas.. bukan mcm kain licin yg biasa utk buat baju melayu tu..
jadi boleh lah pakai lama..pas raya pun bole pakai lagi..
sangat selesa dan sejuk tau..
saiz dari baby hingga 12 tahun..
kaler ada hijau, purple, hitam, biru, pink, oren dll


Selain baju melayu...aku pun ada jual face mask kartun & dispose,
blouse, tupperware, crocs, tudung deZahra, tudung Ariani, Tudung Ayu...
dan pelbagai produk lagi...byk tul kan.. heheehe...



Kawan2...sudi2 lah jenguk blog business aku tu ye..
cuci2 mata..klau ada yg berkenan bagitau lah..
kat korang ada harga spesel...hehehehe..pm aku tau..
Support lah usahawan kecil-kecilan bumiputra...chewah...

Nak minta tolong kawan...harap2 sudilah link kan blog busines
aku kat personal blog korang ye...
sokongan korang aku ucapkan jutaan terima kasih...
klau yg dah ada blog busines tu kita exchange link k..
Sama2 lah meniaga cari rezeki yg halal sambil bantu suami... :D


















10 comments:

Mrs. Simplicity said...

laa.. aku tak tau ko ade online business ni. harus ku support. yg penting baju tuk anak dara mesti ade. hehehe...

amboi, da siap baju raya anak2 ko ye. yg aku belum lg. tp kain nye da beli. tak saba nak tgk niaberbaju kurung dipagi raya. cewah! :D

u-neey said...

kalu ade yg buy 1 free 1 best gak. hehe..
Insyaallah, kalu ade yg berkenan nanti saya order.

Dayah @ Real Ummu said...

wahhh..baru tau mamadira ada online shop... goodluck..moga bertambah rezeki...

strawberi @ mamadira said...

alyyani..

mkeasih support ye..
insyaAllah baju anak dara pun ada..
Wah..Nia nanti pakai baju kurung ye Raya..cute tu...

U-neey
Datanglan jengguk2..
InsyaAllah bole kasi spesel price tuk member2 blog...

Dayah..
mekasih banyak2..
nanti add link farissabutik ye..

miemiey said...

wah ada busnes online upenya..nti nk pi singgah..kl ada berkenan boley order...

fazilzura said...

WAHHHHHHHHHHHHH tahiah dh ado kedai .. daku ni entah bile nak wat kedai .. tgk ler kalau daku pree nnt..

** eh nk tny ni , daku rs2 cm minat nk beli bj melayu tu .. xdak special price ker tuk daku

strawberi @ mamadira said...

miemiey..

nanti singgah tau... klu boleh link la...ngee
klu ada yg berknan cakap ler..
InsyaAllah bole bgi diskaun..

Zura..
buat lah satu khas utk blog bisnes..asingkan dari personal blog
baru mengancam ...hehehe

nak ke order ye baju melayu tu?
ko cakap nak saiz apa? kaler apa?
rega boleh diskaun..member2 kan..

strawberi @ mamadira said...

kawan2 yg nak spesel diskaun boleh jer..tp nak minta tolong kwan2 link kan http://farissabutik.blogspot.com/

kat personal blog koraang ye..
sokongan korang ku ucapkan jutaan terima kasih :)
i luv u bebeh !!

Jue @ atanayuiman said...

nak tempah baju raya untuk Iman sempat lagi ker ek..??

A.I said...

Boleh la aku linkkan blog kedai kau kat kedai aku.. :)